Sunday, December 03, 2006

SMS

Jaa, jag glömde den igen. Bloggen alltså.

Tittade just förbi en gammal väns blogg och blev utmanad! Och en utmaning kan man ju såklart inte backa för, hur menlös den än är! Det hela går ut på att lista de ord som är sparade i mobilen som "Mina ord" under T9an. Vännen heter för övrigt David och hans blogg hittar man här.

Här kommer då min lista!

bajsat
anatomy
aso
bummer
fsb
halloweenfest
heh
hehu
gnell
iofs
hmpf
houdini
irc
greys
isn
hrm
jäst
jävla
jepp
kuggade
maerion
mange
meh
milla
mimmi
öht
mkt
nora
nuss
safe
reina
shawen
piott
pjäxor
skit
skrutt
sorry
sula
sulle
sure
stuff
svullen
sweet
tight
tobbe
tönt
wao
woho

En liten inblick i min vokabulär kanske. Hrm. Så, någon mer som vill fortsätta trenden?

2 comments:

Anonymous said...

He, din telefon verkar både behärska alfabetisk ordning och fler ord än min. Kändes som mina fyllde en hel sida :P

Anonymous said...

Hej! Kul att höra från dig! Jepp, nu är jag i Uppsala, åtminstånde fram till sommarn! Äre inte sjukt att trots att mobilen sorterar alfabetiskt så lägger den ord som bajs å bajsa först?