Thursday, December 21, 2006

Jag härmar fantasiflicka, trots att hon inte utmanade mig..

3 Saker jag skäms för:
att jag tenderar att kasta sten i glashus
att jag är för dålig på att genomföra mina planer
att jag ibland inte lyssnar på mig själv
3 saker jag är stolt över:
Ns nya julkläder som jag sydde färdigt igår
att jag inte ger efter för min "stolthet" när den knackar på min dörr
att jag är en bra vän
3 Saker jag vill göra nästa år:
hitta ett nytt intresse för bara mig
fortsätta plugga (och bestämma mig om vad och hur)
åka på semester med min lilla familj
3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:
vår vackra dotters jobbiga födelse
våra promenader i gamla Rom
solnedgången över alvaret
3 Saker jag inte kan klara vardagen utan:
ergo eller sjal
min mobiltelefon
datorn
3 personer jag avundas:
Helene - för att hon sprudlar, för att hon är modig och går sin egen väg.
Min syster - för att hon har en sambo som tom städar städskåpet..
Oprah - för att hon har en så stor förmåga att påverka.
3 personer jag utmanar att göra en liknande lista:
Jenny
Christopher
Samson

1 comment:

Unknown said...

Då fick det bli middag! ;) Jäävlar vad jag är full... Juldag i Hofors, bästa dagen på året - man kan h¨åna alla nadra idioter, ocj längta hem :D