Wednesday, December 20, 2006

Hahaha. Jag hade inte ens läst den där rutan om Blossom. "You look snazzy in pink", hiläääärius.

Mitt favoritforum är nere. N sover. Jag vill INTE städa eller annat trist när hon sover, det är ju MIN tid. Men exakt vad gör man utan sitt favoritforum?

Min vackre sambo och min vackrare dotter gav mig en ny mobil i tidig julklapp igår. Tyvärr har jag tappat bort mitt simkort, men det är väldigt vacker att se på i alla fall! Nu ska jag ringa min syster, sen ska jag lära mig hur man blir intressant..

2 comments:

Anonymous said...

Oho... jag jobbar stängning fram till julerafton. Och det verkar ju int gå att ringa dig... hur jag göra då? Vore bra om jag fick den.. har femtontusen utlägg denna månad. Kan du maila vilken det är, ocr och vad den är på? (välj valfru spännande mail, eller lunar funkar också)

Unknown said...

Tss... Jag håller mig såklart långt borta från åkrar :D