Thursday, December 07, 2006

Igår fyllde Milla 24.2. Viktigt det där, tydligen.
Det firades alldeles för mycket. Jag måste verkligen verkligen lära mig att man INTE måste shota i sig all sprit som andra erbjuder. Jag får alltid machokomplex och ska visa hur tuff jag är.. Eller något sådant. Men det var faktiskt riktigt riktigt trevligt, och N visade upp sin vänliga sida och sov till 9.20. Helt ok.
Idag gick vi tillbaka och levererade pizza och drack thé. Bra bra. Måste aktivera oss på dagtid, annars gnäller N ihjäl mig. Uppenbarligen är det väldigt tråkigt här hemma. Nu har vi iaf kommit hem och hon sover. Jag kanske borde göra detsamma, men lite ensamtid är svårslaget.

Kanske sy en klänning till N. Jag har tyg som väntar på mig..

2 comments:

Samson said...

Sorry, jag har inte den blekaste vad karln har för adress. men hans mors (där han kommer vara över jul, gissningsvis) är.

Salavägen 13
740 20 Vänge

Anonymous said...

Men Lisa, man måste shota i sig all sprit som erbjuds, det hör till.
Och du är macho! :D