Saturday, March 31, 2007

Begravning igår. Fortfarande väldigt läskigt med döden. Men morfaren mår bättre, så jag hoppas att det dröjer länge länge innan jag behöver konfronteras med den igen. Mycket bilåkande och många bebisar blev det i alla fall.

Idag, just nu, rann orken ur mig igen. Jag blir så frustrerad. Och så evinnerligt trött. Och jag vet liksom inte åt vilket håll jag ska jobba. Hur hittar man ut om man inte ser ljuset? Nåväl, fullt så dramatiskt är det såklart inte, men ibland känner jag mig bara så fruktansvärt rådlös. Men nu ska jag tillbringa kvällen med att läsa min bok och kanske dricka lite vin. Eller så får det duga med te.

3 comments:

Johanna said...

Trist att höra att det känns förvirrande/tungt. Pussåkram!

jenny said...

Det låter som att du behöver en stor kram, till att börja med. *KRAM*

Unknown said...

Antibloggo!