Tuesday, March 06, 2007

Jag ska tydligen komma ihåg att A läser min blogg. Thanks for the heads up, jag ska tänka på det!

Jag kanske borde skaffa mig en sådan där döhemlig blogg så att jag kan skriva vad som helst. Men vänta nu, är det inte det som kallas för dagbok? Men jag vill ändå att vissa ska kunna läsa, kanske så att jag kan få en del synpunkter och kunna diskutera det jag skriver. Men jag kanske kan nöja mig med att göra det privat. För det känns ju helt klart inte lockande att vända helt ut och in på mig själv inför hela världen. Det säger säkert mer om mig än någon annan, men min integritet är inte någonting jag kommer att bara släppa.

Så, för att skriva det jag vill skriva utan att skriva det. Jag har dåliga dagar, det är tungt och svårt.

Dessutom dog min farfar igår.

4 comments:

Anonymous said...

Jag beklagar sorgen..
/A

Johanna said...

Allrakäraste du, vad tråkigt att höra att din farfar dog. Kram!

eline said...

Jag skickar en stackarskram till dig. Skick!

jenny said...

Jag har också funderat på att skaffa mig en superanonym blogg, där jag kan skriva om alla tankar, drömmar och fantasier jag inte vågar skriva om som mig själv. Men som du sa, Lisa, då kan man nog lika gärna skriva dagbok. Kanske en såndär med att litet hänglås på?

En stor kram till dig för din farfar. *KRAM*