Saturday, February 17, 2007

Igår hade jag en fin och välbehövlig kväll. En kväll där jag faktiskt lyckades att prata om mig själv och mina bekymmer utan att ångra mig direkt. Jag fick prata med några som jag kände verkligen kunde förstå, och då kändes det värt det! Och även fast jag inte fick några goda råd, eller kanske just därför, kändes det bara fint. Sedan handlade som tur var kvällen inte bara om bekymmer, utan om skratt och glädje och drinkar också. Och mat! Och framför allt många härliga människor.
Jag tycker om mina nya vänner, och jag hoppas att de tycker om mig!

6 comments:

Johanna said...

Det är helt ömsesidigt, kära du!

Unknown said...

Färgglada drinkar löser nästan alla problem :)

Lisa said...

johanna - Vilken tur! :D Jag hittar inte din blog för att svara dig där, men jag antar att det är meningen.. ;)

Johanna said...

Jag PM:ade dig annorstädes ;-)

Johanna said...

Ojoj, här var det kommentars-spam riktigt :D (från mig, alltså).

1. Vi är fantastiska och inget annat!
2. Jag tänkte ha en sån där "I'm with stupid"-tröja och minikjol, vad tror du? :-)

jenny said...

Klart jag tycker om dig! Du har en sån härligt kompromisslös personlighet, och hade jag bara inte varit så medveten om att jag knappast skulle få sovmorgon hade jag gärna hängt med på de där sista drinkarna också...

Kul att hitta din blogg, förresten! Kram!