Friday, February 23, 2007

Ok, fantasiflicka, jag är inte heller homofob. Även om det var ett konstigt utformat test, tycker jag. Det är roligare med frågor som är mer av typen "vad skulle du säga/göra i den här situationen".

You Are 0% Homophobic

You're open minded, tolerant, and accepting.
And you're not homophobic in the least :-)


Jag gillar dessutom att kyssas (tydligen)

Your Kissing Purity Score: 0% Pure

For you, it's all kiss and no talk.

You're in a permanent lip lock.


Och slutligen är min hjärna mer manlig än kvinnlig. Så, nu har jag roat mig färdigt för idag!

Your Brain is 40% Female, 60% Male

You have a total boy brain
Logical and detailed, you tend to look at the facts
And while your emotions do sway you sometimes...
You never like to get feelings too involved

2 comments:

Unknown said...

Det där homofobitestet var ju ett skämt rakt igenom. Det kan inte finnas en människa som svarade annorlunda än hur jag svarade...hur jag vet det?
Jo, om någon tycker så så har det aldrig i h-e självinsikten att se det!

Anonymous said...

Åh, tester. Dessa underbara tester.