Wednesday, January 03, 2007

2007

Det här är året jag tar tag i min hälsa. Det bara måste bli så.
Jag har många gånger sagt att kebab är viktigare än magrutor i min familj.
Och även om det stämmer så är det inte viktigare än hur jag mår. Min kropp håller på att ge upp på mig, mina allergier blir värre, jag sover dåligt och är trött jämt.
Så nu finns inte alternativet att träna ett par gånger och sen ge upp längre.
Löften tänker jag inte ge men det är, som någon så klokt sa, min nyårsambition.
Jag vill bli starkare, piggare och minst 10 kg lättare. Så nu jävlar!

6 comments:

eline said...

Jag hejar på dig!

Unknown said...

Vi kan äta sallad tillsammans :) Sallad är bra *nicka viktigt*

Anonymous said...

Nooo, vem ska nu vara min kebabkompis? Iofs skulle jag behöva gå ner 10 kilo innan jag åker till Thailand så jag slipper se ut som en strandad val :P

Lisa said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Mmm, men jag ska bli duktigare på att ha tid. Men absolut, jag bjuder på en kyckling och pastasallad om ni kommer över någon kväll i nästa vecka!

magnus stahre said...

Du får fixa en tröja med texten "kebab byggde denna vackra kropp".