Sunday, January 14, 2007

Ensam

Idag skulle R komma hem, om bara ett par timmar. Men nu blev det inte så. Han sitter fast i Tulsa, för det är snöstorm i Oklahoma. Eller, R sa att det mest bara var vinter, men de är väl inte så vana vid det där. Så då kunde de inte ta sig till NY och missade både sin NHL-match och sin Sverige-flight. Så nu får vi se när han kommer. Kanske tisdag.
Det är ju ingen fara så, det flyter på bra här hemma, men jag hade ju ställt mig in på att han skulle komma idag. Sen känns det ju extra surt att han ska bort en vecka till med start på lördag. Drar det här ut på tiden hinner han ju bara hem och vända.
Men jag är stark. Jag kan själv, det går bra. Men det känns lite tugnt ändå.

2 comments:

Anonymous said...

Åh, denna snöstorm, fast det blir snö iaf! Och snö är mysigt när den ligger på marken :D

Anonymous said...

Jo, jag förstod det.
Men ändå, det är snöstorm överallt.