Thursday, August 09, 2007

Sommaren har varit bra, semester är tydligen överskattat och jag är helt klart skitdålig på att blogga. Eller, jag och Nora har faktiskt haft gott om semester, i Sanna och i Gagnef och i Slagerstad och i Pershagen. Och på Skansen och på Söder och vid sidan av den stora, levande, bubblande Prideparaden! En veckas gemensam semester med pappan i familjen hann vi också med, då krigade vi mot gräsmatta, hade besök av mina föräldrar och åkte tåg.

Men nu går livet mot nya tider!
På måndag börjar Nora på förskolan (iiik!), och efter det fortsätter jag min utbildning och börjar dessutom jobba några timmar i veckan. Skum, lite kluven känsla med allt, men mest positivt! Det ska bli kul att plugga igen, speciellt som icke-gravid. Hjärnan brukar ju vara lite bra att ha i behåll då tänker jag. Men först ska pappan komma hem och innan det borde jag få lite städat här. Och baka världens godaste paj. Vi får se hur det blir med den saken.

No comments: